sobota, 4 sierpnia 2012

Rozdział 7

Resztę dnia spędziłyśmy na zwiedzaniu, a potem poszłyśmy do kina  na film " Magic Mike ".
Wieczorem byłam na maxsa padnięta więc jak tylko padłam na łóżko od razu zasnęłam. 
Następnego dnia wstałam o 11:27, zeszłam na dół , gdzie już siedziała Sabina.
- Hej, śpiochu - przywitała mnie.
- Cześć.
- Na śniadanie są albo płatki albo kanapki - ciągnęła dalej Sabina.
- Wolę płatki, mam do ciebie pytanie ? - powiedziałam.
- Yhym - odpowiedziała znad gazety Sabina .
- Dlaczego powiedziałaś że jestem twoją kuzynką Danielle ? 
- Sama nie wiem, było minęło a mam dla ciebie super wiadomość ! - ciągnęła .
Popatrzyłam na nią z wielkimi oczami, co Sabina uznała za nakłanianie do odpowiedzenia.
 - Dzwoniła do mnie rano Danielle i powiedziała że nasza dyrektorka z klubu gdzie uczymy się tańczyć organizuje bankiet i żebyśmy przyszły.
- Co ty na to ?
- Jasne, tylko nie mam żadnej sukienki odpowiedniej- powiedziałam 
- Ale masz mnie - uśmiechnęła się Sabina.

* 3 dni później, piątek 

Przez ostatnie 3 dni z Sabiną szukałyśmy jakiś sukienek dla nas, butów i dodatków w końcu udało się nam coś skompletować.

Stój Sabiny :

Mój strój :

Zostawało tylko zrobić makijaż i byłyśmy gotowe .

*Tego samego dnia , wieczorem 

Około 18 wyszłyśmy z domu i pojechałyśmy na bankiet do restauracji " Gordon Ramsay ".
Przed wejściem do restauracji stała Danielle, wyglądała jakby na kogoś czekała. 
Podjechałyśmy na parking dla gości i poszłyśmy do Danielle .
- Hej, ciesze się że przyszłyście - przywitała nas .
- My również - odpowiedziałam za Sabinę .
- Na kogoś czekasz ? - zapytała Sabina .
- Tak, na mojego chłopaka - powiedziała .
- Co ?! Liam Payne też będzie na tym bankiecie - prawie wykrzyknęłam .
- O widzę że jesteś Directionerką, tak ? 
- Tak, Tak - powiedziałam z uśmiechem .
- O już idzie - wskazała palcem na Liama, który pojawił się z daleka.
- Hej kochanie - pocałował Danielle.
-Hej , to są moje przyjaciółki Sabina i Angela, Angela jest Directionerką  - powiedziała .
Kiedy to mówiła zarumieniłam się .
- Ooo miło mi was poznać, a może byście wpadły w piątek do nas na imprezę wtedy uda ci się ( zwrócił się do mnie ) poznać resztę 1D. - powiedział.
- Tak jasne przyjdziemy - Odpowiedziałam szybko.
- Niestety Angela  będziesz musiała iść sama, ale cię tam podwiozę - powiedziała Sabina.
- To widzimy się za tydzień około 8 pm u nas w domu - Liam .
- Ok wchodzimy już ? - wtrąciła Danielle.

Resztę wieczoru myślałam tylko o tej imprezie u Liama i Danielle.


* 7 dni później, piątek

Rano wstałam bardzo podekscytowana tym co się zdarzy dzisiaj o 20, spełnię swoje marzenie !
Przez całe przedpołudnie nie mogłam sobie znaleźć miejsca , najwyżej Sabina to dostrzegła .
- Angela co ty tak pobudzona jesteś ? - zapytała
- No jak to dlaczego dzisiaj o 20 spełnię swoje marzenie *_* - mówiąc to uśmiechnęłam się
- A no tak , poznacz One Direction. Na którego z nich będziesz polować ? - zapytała z błyskiem w oku .
- Wolni są Harry, Niall i Zayn, każdy z nich ma coś w sobie. Muszę też ich trochę poznać, ale moim faworytem jest Zayn.

Tak zakończyła się nasza rozmowa o 16:30 zaczęłam się przygotowywać.
Zrobiłam lekkie loki, natapirowałam grzywkę . Co do makijażu postawiłam na świeżość :
Błyszczyk, tusz, eyeliner i lekkie rumieńce .
To co miałam na sobie wyglądało tak :



Wiem że nikt mi się nie oprze - pomyślałam .
Tak jak Sabina obiecała o 19:20 wsiadłyśmy do jej auta i zaczęłyśmy wyjeżdżać z garażu.

- A ty dlaczego w ogóle nie idziesz ? - Zapytałam
- Muszę ułożyć nową choreografie na jutro, a w tygodniu jakoś nie miałam weny - powiedziała
 - Szkoda, mam nadzieję że ci się uda ją ułożyć - odpowiedziałam
- Musi mi się udać - dodała .

O 19:50 byłyśmy na miejscu, pożegnałam się z Sabiną. Która dopiero teraz mi powiedziała że ustaliła z Danielle że u niej będę nocować. A po południu po mnie przyjedzie.

O 19:55 stanęłam przed drzwiami Danielle i Liama, zapukałam.
Po chwili otworzyła mi drzwi Danielle i zaprosiła do środka....

---------------------------------------
I jak podoba się ??
A chcecie może fragmenty +18 ?







3 komentarze:

  1. super, ja baardzo cce +18

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!
    Strasznie mi się podoba!!
    + 18 zawsze spoko !! < 33
    czekam na następny !!

    OdpowiedzUsuń
  3. heh no pewnie że dodawaj +18 ;d

    OdpowiedzUsuń