poniedziałek, 16 lipca 2012

Informacja

Pod ostatnim rozdziałem pojawił się hmm… dziwny komentarz, ale niestety nie wiem od kogo. Postanowiłam go tu sprostować.
Anonimowa czytelniczka napisała, że jej poprzedni komentarz został usunięty – owszem.
Patrycja, która pisze ze mną tego bloga odpowiedziała na tamten komentarz ale przez 24h nie było odpowiedzi więc usunęła go.
Było tam napisane również:  „ściągnęłyście pomysł od BAŚKI z tego bloga: myown1dstory.tumblr.com , zrozumiecie, że lepiej pisać własne rozdziały, z własnej głowy, niż zapożyczać sobie od kogoś, kto się namęczył i napisał to samodzielnie, a później chwalić się, że to Wasze...”.
Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że po 1 – pierwszy raz widziałyśmy tego bloga jak Ty go podałaś w komentarzu, a po 2 – rozdział miałyśmy napisany już dużo wcześniej. 
Specjalnie weszłam na tego bloga, żeby zobaczyć kiedy został dodany rozdział. 
Okazało się, że dzień wcześniej niż nasz. 
Dla mnie to już lekkie przegięcie, że oskarżasz nas o plagiat. 
Jest bardzo dużo opowiadań o 1D i nie wierzę, że nigdy się nie powielają żadne wątki. 
A z tego co wiem wątek o bilecie do Londynu jest dosyć popularny.
Przed rozpoczęciem opowiadania miałyśmy każdy blog sprawdzać, czy może nikt tam nie dostał biletu do Londynu ?
Absurd......

4 komentarze:

  1. Nie przejmujcie się każdy, jeśli tylko chce umie załamać inne osoby !!
    No właśnie zgadzam się z wami przecież to jest absurd!!
    Czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem, czy Wy ten rozdział napisałyście wcześniej, czy później i nie będę w to wnikała...Ale zapewne tego bloga też pierwszy raz widzicie? ;))

    everyday-abnormal.blog.onet.pl

    Jednak nie mam zamiaru się więcej kłócić. Napisałam to co myślałam i dalej myślę .
    Pozdrawiam ABSURDALNE redaktorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tego bloga akurat znamy :) Ostatnio pewna dziewczyna na gg poleciła nam go xD

      Usuń
  3. Kto zna ten zna ;)
    No cóż, są ludzie i parapety.
    Podając ten link tylko potwierdziłaś moje słowa :)
    Też pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń