środa, 4 lipca 2012

Rozdział 3

Reszta fanek zaczęła wchodzić na salę. Gdzie równo o 18 , za 30 minut miał się rozpocząć koncert.
Zajęłam swoje miejsce obok Kasi i wyczekiwałam 18, czas wlókł się w nieskończoność.

* Koncert

Wreszcie się rozpoczęło tajemniczy głos powiedział : " Światła gasną One Direction nadchodzi ".
W tym samym czasie z różnych stron sceny chłopcy zaczęli na nią wbiegać.
Po kolej :
-Niall   -Louis   -Zayn   -Harry   -Liam

Po paru słowach przywitania zaczęli śpiewać, parę razy pomyślałam: wydawało mi się że Zayn puścił do mnie oczko i się uśmiechnął ? Lecz za bardzo byłam pochłonięta koncertem żeby się nad tym zastanawiać.

Piosenki śpiewali w takiej kolejności jak na płycie 
-What Makes You Beautiful   -Gotta Be You    -One Thing    -More Than This    -Up All Night    -I Wish    -Tell Me A Lie    -Taken    -I Want    -Everything About You    -Same Mistakes    -Save You Tonight               -Stole My Heart    -Stand Up    -Moments

Potem zaśpiewali parę coverów :
-Good Feeling   -Stereo Hearts    -Torn   -Use Somebody 

W między czasie odpowiadali na pytania które wyświetlały się na tablicy, na sam koniec nie spodziewanie cała piątka rozpędziła się i wskoczyła w tłum. Paul nie mogąc ich złapać dał sobie spokój i pozwolił im się wyszaleć. Przeznaczenie sprawiło że Zayn był obok mnie zrobił sobie ze mną zdjęcie. I szepnął najbardziej
delikatne a zarazem bardzo sexsowene słowa :
- Jesteś najbardziej czarującą dziewczyną na tej sali !

Już zabierałam się żeby mu odpowiedzieć gdy nagle tłum fanek zaczął na nas napierać, i już po chwili byliśmy daleko od siebie. Jedyne co udało mi się mu powiedzieć było : Będę jutro na M&G. 

Reszta koncertu minęła w spokoju. Potem wymieniłam się numerami z Kasią i w spokoju wróciłam do hotelu. 
Gdzie długo nie mogłam zasnąć, myśląc o tym co się zdarzyło i co zdarzyć się mogło.
Zasnęłam gnębiona myślami .....

--------------------------

Rozdziały pisze na zmianę z Moniką :)

Następne rozdziały będą się ukazywać co 3 -5 dni :D

Możecie polecać tego bloga innym :P

CZYTASZ == KOMENTUJESZ !!

1 komentarz: